TA MIG TILL HAVET!

Det har vart en otrolig fotovecka med mass fotografering på hög nivå! kameran har gått varmare än någonsin, jag skulle behöva 3 dagar för att redigera bilder, men när har man tre dagar till övers? sällan va? men jag har haft as roligt och det hoppas jag att modellerna har haft oxå : )

Denna vecka har gått sinnesjukt fort men jag har oxå haft mycket att göra, och har man mycket att göra ja då går tiden för fort, ibland lite för fort. springer tiden iväg så här snabbt är jag gammal på nolltid!

det har gått snart en vecka sen min fot och ben gick sönder, ingen vacker syn just nu :P Olle va inne på kontoret och dokumenterade mitt ben, Mitt ben skrämmer folk jag citerar

Fredde " du ser ut som en trasig lodis med blodförgiftning"
tack!!

bilder kommer!

Nu på lördag tänker jag åka till Ingvar Kamprad land ( IKEA) och införskaffa ramar och speglar, jag tänkte att nån kanske ville haka på? voe kul med sällskap :D

hör av er!

Nu ska jag jobba vidare! vi ses på andra sidan linsen

Kommentarer
Postat av: Amanda

Var inte jag oxå inne på kontoret igår och gav dig mat tillsammans med Olle? Dåligt att du klipper bort mig ur din vardag ;P

2009-04-02 @ 13:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0