KOSSOR, ÖL OCH RUMPOR!

Hej mina kära bloggläsare! jag ser att ni faktiskt otroligt nog ökar i antal! fan va glad jag blir! Jag vet att jag vart dålig på att uppdatera senaste tiden med bilder från plåtningar och andra roligheter men ha tålamod snart kommer en aldrig tidigare skådad bildbomb från mig.

i Söndags tryckte jag i mig 3 koppar kaffe kl 21 på kvällen och böjade redigera bilder i ett rasande tempo :D va klar vid 2 tiden på natten! men jag har en del kvar, ska ta mig tid när jag kommer hem från jobbet vid halv 4 idag :D

kommande bilder

Fatima & Nattis
Lollo
Jazze och Fredde
stadsplåtningar
party på hög nivå!

______________________________________________________________________________________

Nu har solen slagit ett järngrepp runt stockholm ( säkert i övriga delar av Sverige oxå) Solen har lockat fram alla stockholmare ur sina hålor, vi översvämmar uteserveringar , gator, parker, och andra allmäna platser som man kan lapa sol på. Alla glada och lyckliga! härligt!

Min vän Hanna gav en ganska bra beskrivning " Vi blir som kossor som släpps ut på grönbete på sommaren" ja jävlar det stämmer! vi blir glada som kossor och hoppar och skuttar och istället för att beta gräs "betar" vi öl! Bra Hanna!

Nått annat givande med att det börjar bli sommar och sol och fågelkvitter är alla dessa extremt snygga rumpor som ploppat fram.  Just nu är det ovanligt mycket snygga rumpor ute och går! vart har alla dessa rumpor hållit hus? för såhär snygga rumpor fanns det inte förra året? MER rumpor åt folket! jag älskar rumpor!

vad mer då? hum jag får helt enkelt återkomma med vidare uppdatering under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0