taskig uppdatering!

JAAAAAAAAAAA jag vet det va typ 3 år sen jag uppdaterade fotobloggen, då ska vi hitta på en lämplig ursäkt oxå? kanske att jag har fått galna fågelkosvin sjukan ? eller att jag bestämt mig för att leva som eremit i 1 månad? eller så kanske jag bara inte haft en tanke på att lägga upp nya bilder här? sanningen finns där ute. men nu lovar jag att jag är tillbaka med full kraft igen....

ni som har varit trogna läsare kanske vet att jag nu oxå finns på bloggen förortsbo där jag oxå bloggar om mitt nya liv i förorten :D

nåväl det har väl vart några plåtningar på senaste tiden. så här kommer en av dom senaste med Sophie!

  



  


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom sista bilderna va sjuuukt snygga...bra jobbat =))

2009-08-24 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0