alla hjärtans dag = mobbing!

kommer ni ihåg när man gick i skolan och fick skriva lappar till dom man tyckte om eller gav rosor ? kommer ni ihåg att det va alltid en eller flera stackare som år efter år aldrig fick nånting? Min vän Madde ringde igår det va länge sen vi snackade och sågs, så det är alltid trevligt att höra hennes röst.

iaf drog hon upp just det här om alla hjärtans dag och skolan, vi kom fram till att skolan stödjer mobbningen i alla högsta grad denna dag, vilket iaf jag inte tycker är rätt.

annars då ja jag träffade min vän Maria igår kväll vi hookade upp på After och snacka lite skitoch titta på skumma människor, Jag som i vanliga fall tillhör inredningen på After kännde inte igen en käft vilket skrämde mig, då kännde jag mig inte som hemma buhu.

på G hem så upptäckte jag att dom flesta som va ute och spatserade på byn va as tankade, va det så att alla deprimerade singlar va ute och rå krökade bort ensamheten medans alla par låg hemma och gick igenom kamasutra?

Citat från Tempelbar då jag påmint tjejen i baren om att det va alla hjärtans dag

" men åhhhhhh då kommer ju ALLA idiotiska singlar hit, dom super ner sig och försöker ta till alla desperata knep dom kan för att få till det inatt, jag dog!

oj kl är mycket jag måste göra mig iordning och springa till jobbet, skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0