Bengan is back in the game!

hej och hå alla bloggläsare ! hoppas ni mår bra! jag mår bra för nu är Bengan back in the game igen!

vaknade upp vid halv 11 imorse ,jag kännde att jag inte va på nått direkt topp humör jag höll snarare på att bli galen. men jag taggade till och fixade iordning mig och begav mig ut mot Maria som skulle firas då hon fyller år på tisdag : ) 
begav mig mot gullmars för att ta härliga buss 807 ut mot Tyresö och gudö, vid gullmars ville jag få frispel men jag höll mig, på bussen satte jag igång och tänka och hade god lust att bara vråla lite, höll mig som tur va ananrs hade jag väl klassats som en idiot :P

väl hos Maria så vart det tårta i mängder med kaffe och kakor av alla de slag :D Familjen Carlsson är bara för underbara :D Efter fikat va vi i kak koma allihopa :P

Maria skulle få massage av mig men innan så fick jag en kul bok med massa grejer man ska göra som singel :P va rätt spännande läsning hahahahaha. tyvärr glömde jag boken där men ni ska få några urdrag nån dag :P
tack Maria :D hoppas boken funkar :P

sen åkte jag hem till Robban för lite Fifa och skitsnack. Amanda dök oxå in med sin glada humör :D jag kämpade som en tok i matchen, jag lyckades vinna :d känndes som att jag va ute ur min dåliga FIFA period med alldeles för många förluster.

Amanda styrde upp mig på ett väldigt bra humör :D sen vann jag ytterligare en Match med golden goal :D

känns som att jag e tillbaka nu! nu kan inget stoppa AB !

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0