CITAT FRÅN VECKAN SOM GÅTT

här kommer lite citat från veckan som gått både från mig och från andra

André på g hem efter en runda kaffe på After
"okej det är sjukt mycket snö och kallt" Kroppen säger att det är vinter men fåglarna kvittrar som att det vore sommar jag blir fan förvirrad"

Sara A  " alltdå du måste ju konstant ha alkohol i kroppen för du är konstant skön" 

Samtal från Sebbe kl 05.15 i söndags natt, självklart sover jag

Sebbe " alltså jag måste komma hem till dig jag står här på gullmarsplan med två polskor som inte har nånstans att ta vägen får vi komma hem och sova hos dig?"

"sova"

Sebbe " ja alltså vi kommer hem till dig nu vi tar en taxi" NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ"

Sebbe " alltså dom är skit snygga fråga taxi chaffisen" "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ"

Sebbe " aja vi kommer nu hejdå"

ingen Sebbe dök upp

En diskution om skämt på jobbet

Sara H på jobbet " alltså det dåliga med skämt är att man kan få jätte stora magrutor om man skrattar mycket och det är ju inte bra "


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahaha den med magrutorna var ju skön ;) men jag tycker iof att det är tvärtom ;)

2009-02-27 @ 00:40:50
URL: http://maddehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0