dalande sockerchock

min sockerkick varade i bara några timmar , nu sitter jag här och är tröttast i hela vida världen, snart börjar nog övertröttheten göra sig påmind, mina säljare är bra roliga, udda men roliga hahaha

jag är sjukt sugen på nya grejer till kameran den behöver muntras upp lite tror jag, men först ska skulder betalas av när lönen kommer, sen en "ny" mobil står väl högst upp på "önskelistan" över saker jag behöver,

min önskelista efter löning när allt är betalt och klart

ny mobil
nya grejer till kameran
kläder! av nån märklig annledning har mina kläder försvunnit, dom som finns kvar ratar jag, andra har jag blivit för fet för,

apropå det där med fet, dom ringe mig från Sats imorse och undrade vart jag tagit vägen,  nu är jag övertalad att komma in dit  kl 19.30 på tisdag nästa vecka med privat tränare, hejja mig själv! nu ska jag bli Mr beach 2009 hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åhh...jag skulle oxå behöva träna..måste bara hitta lite motivation nånstans...

2009-02-18 @ 08:03:51
Postat av: Maria

kom igen, först magrutor vinner ;)

2009-03-16 @ 23:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0