DET KLIAR I FOTOFINGRET

Ni som fotograferar vet den här kännslan när avtryckar fingret bara kliar så att man blir tokig. man vill bara plåta plåta och plåta lite till. just den kännslan har jag just nu. jag är sjukt fotosugen! har en del idéer i huvudet som jag vill få ner på bild!

jag behöver en modell som vill bli plåtad vid centralen med en jävla massa folk på språng. idéen är färdig jag behöver bara en frivillig :D

Här följer några bilder som jag tor på Erika en sen höstdag under förra året : )

 

 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Sista bilden skulle vart RIKTIGT bra om man skulle sett ögonen på henne, lite av känslan försvinner när håret ligger för..=))

2009-02-09 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0