förändring?

jag är lite halvsugen på en förändring av mig själv. man kanske borde raka av sig håret och raka av sig skägget, eller behålla skägget och se ut som en kriminell galning?

sen har jag en annan fundering. och det är om jag ska ta och skriva brev. Nej nej inte dataskrivet, HANDSKRIVET!! det va så otroligt länge sen jag skrev brev för hand med papper och penna., min handstil är ju såååååå vacker. brevet är iaf utformat i huvudet, nu ska det bara ner på papper

får se om jag skickar det?


Kommentarer
Postat av: Tess

Tar du bort skägget så måste jag tyvärr se till att du ångrar dig ;*

2009-02-10 @ 10:30:03
Postat av: Heidi

Jag tycker att du ska behålla både hår o skägg som det är..=))

2009-02-10 @ 10:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0