förgiftat kaffe och annat spännande

Här sitter jag och smuttar på en kopp java, den smakar liiiiiiite godare än dagens första kopp kaffe på jobbet som smakade tvål, jag va fullständigt övertygad om att nån hade förgiftat selecta maskinen, jag vart inte ett dugg lugnare när jag läste att lågpris kaffe kan va giftigt, jag lugnade mig dock och insåg att vi dricker gevalia :D

Jag är nyfrisread :D jag ser inte längre ut som en grizzlybjörn utan ser nu ut som en ung snygg pojke haha :D ne det va fan dax håret började krypa ner under öronen , jag gled ner till min iranska frisör och förhandlade mig till en gratis klippning :D jag va duktig ja ja ja det va jag :D

igår va det innflyttningsfest hos Martin, att festa på en söndag har aldrig hindrat oss så vi trallade på :P i avsaknad av vettiga möbler så satt vi på sängar, självklart så rasade ju den ena ihop men det va nästan lite charmigt :P

vid 22 tiden skulle vi vidare för att inte störa grannarna alltför mycket, jag orkade inte gå ut så jag va hemma vid 22.30 och sov som ett barn kl 23, vaknade av mig själv vid halv 9 imorse, kännslan va konstig då jag kännde mig utvilad. rätt najs :D

jag har kommit fram till att jag vill ut till mitt land och plåta :D tror det kan bli rätt najs bilder från bryggan och diverse hörn i huset :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0