Glädjefnatt & Sockerchock!

Nu ska vi se om jag kan formulera mig rätt här, jag sitter i nån slags sockerchock deluxe

André efter maten " nemen jag pillar i mig en påse godis och en stor kopp kaffe med socker i så blir det säkert bra" 

swiiiiiiiiiing sa det , och ögonen poppade nästan ur skallen på mig, sockerchocken kombinerat med min glädje va mer än vad mina säljare kunde klara av och hänvisade in mig på kontoret ögona böj.

orsaken till min glädje va att jag fått prata med Tess ( Norrlands skönhet ) Jag hade väl fått en del om bakfoten, 
mitt horoskop löd för dagen
Du ser ut att kunna trassla till sig för dig i något sammanhang, Kanske har du fattat ett felaktigt beslut" ja det vart väl lite hasseltrassel kanske?

Jag är ju en jävel på att tänka stort, ibland lite för stor för mitt eget bästa, så jag tog stans största pensel och satte igång att måla upp en bild, jag använde för mycket för så att säga. Jag har stoppat ner penseln i hinken igen, där ska den få ligga!

precis innan vi skulle lägga på hörde jag från andra sidan luren

Tess "men du vänta"
André "mhmm"
Tess "du ska veta att jag saknar dig jätte mycket"
André " swomp" ( lätet som kommer då han smälter till en blöt pöl )

dessa ord gjorde min dag , jag blev varm innombords och glad som en liten lärka :D

förhoppningsvis befinner jag mig i Sundsvall 6-8e mars :D kan det bli bättre? svar NEJ!

ungefär såhär galen ser jag ut just nu i min kombinerade socker/glädjechock




Kommentarer
Postat av: Tess

Och jag saknar dig fortfarande!

2009-02-17 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0