isbiten André

det kan omöjligt omöjligt omöjligt vara minus 4,6 som termometern i köket visar,  det känndes snarare som minus tio, men det är klart det här är stockholm, här fjollsnöar det och när tempen når ne runder 5 minus känns det som minus 12. äckliga råa kyla jag blir knäpp!

Hade det vart snö på marken hade det vart en helt annan femma, jag ska förhoppningsvis åka upp och hångla med snön i sundsvall snart :D

jag frös så mycket när jag vandrade hem att jag gick som en stel pinne, jag såg en full kvinna framför mig iförd päls, jag försökte komma ikapp ihopp om att hon kunde donera den till mig, men mina steg va allt annat än snabba,

va hemma hos Robban efter avslutat arbetspass och lirade tre omgångar FIFA09, gick faktiskt hyffsat bra för mig trots att jag mådde bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0