kreativt tänkande

min hjärna tänker så det knakar just nu *knaster knaster knak knak * säger det i huvudet, försöker komma på fotoidéer , jag börjar bli sjukligt sugen på att plåta nån utomhus i lite "udda" och kul miljöer.

tänkbara platser i huvudet just nu

T-centralen
plattan
"ronjaborgen"
ett tak
en fotbollsplan
skolgård
mitt på gatan

listan kan nog göras lång :P nån som har några förslag på bra platser?

André VS fredagen den 13e slutade oavgjort 1-1 jag råka tända ciggen åt fel håll sen höll jag på att kliva rakt i en hundskit  men jag såg den i sista sekund, med andra ord jag lurade otursdagen lite iaf :D

dagens citat från jobbet står Elin för i köket på jobbet under lunchen.
hon har hört lite dåligt under dagen och satt med händerna för ansiktet vid köksbordet
 
" alltså om jag inte ser nånting då hör jag fan bättre"

mina kära anställda är så roliga :D känns grymt bra att jobba med ett sånt bra och skönt gäng :D



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker om dina fotoideér André :)

Hör av dig om du behöver modeller :D

2009-02-15 @ 00:03:51
URL: http://maddehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0