min tolkning

Det va fruktanssvärt synd att jag vaknade upp så sent som jag gjorde, hade jag vaknat tidigare hade jag begett mig ut till hagaparken och plåtat "stockholmsskogen" solen skiner , fåglarna kvittrar och det luktar fan vår ute! Hagaparken ligger iof relativt nära där jag bor men det tar endå en stund att komma dit jag vill. hoppas att solen håller i sig i helgen oxå : )

ÄNTLIGEN är min hemsida på G oxå! min kollega Danne antog uppdraget att styra upp en hemsida till mig för fotograferingen, jag kännde att det behövdes. KUL som fan!  det här med hemside namn är oxå lite klurigt men det löste sig runt 3 tiden inatt. : )

mina uppdrag kommer in på löpande band, det är allt ifrån att fota en tjej i röda byxor till att fota "vattenfall" av salt, så nu har jag att göra :D

nej mina vänner nu ska jag hoppa in i en dusch och sen bege mig ut på en liten promenad till jobbet och plåta lite :D känner att idag kan det bli bra spännande bilder :D

vi ses på andra sidan linsen

Kommentarer
Postat av: Madde

Fan vad spännande att få se din hemsida :)

Idag kan du väl fota en korvgubbe? :P

2009-02-20 @ 14:07:37
URL: http://maddehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0