när allting stannar

jag va kvar en bra stund på jobbet efter att jag hade slutat, närmare bestömt 2 timmar, jag fixade och donade, jag kännde att jag behövde tänka. tystnaden va total när jag satt där och finurlade på det som jag finurlade på.

jag fattade efter en stund tag i dammsugare och mopp och gjorde rent hus, tog inte lång stund. snurr snurr sa det i huvudet, jag torkade in mig i ett hörn och hade inget annat val än att sätta mig på en stol i köket i tio min i total tystnad. allt stog still, jag stog still,

jag gick därifrån nån gång efter 23 tiden, visste inte riktigt vad jag skulle göra, Jokke satte foten på pedalen och gasade in till odenplan där vi stog och snackade en stund rätt skönt.

väl hemma strax efter 12 så dör jag i fotöljen, Pratar en stund med Amanda som ska ha ett stort tack för att hon orkar lyssna på mig :) ätte tack! en stor hjälp i nattens whisky dränka text

jag citera ryssen som jag såg på nån dokuemntär för nått år sen " mitt whisky dränkta liv i text" jag har kört " mitt whskydränka liv i bilder.

nu ska jag sova tvättstugan hägrar om 5 timmar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0