SL SUGER!

När jag begav mig iväg till jobbet så köpte jag en sms biljett det brukar ju aldrig vara några problem. satte mig på bussen som såklart svämmades över av sjungande barn. när jag va nästan framme. så klev det på två busskontrolants kvinnor.

jag drog upp min mobil för att visa att jag minsan hade betalat för mig.

hon granskade den noga, för att sedan säga " nej det är nått lurt med den här biljeten"

"VAH?! svarade jag här ta telefonen och titta en gång till"

" det är nått lurt med siffrorna" svarade kontrolant kvinnan.

"ja men du får kolla en gång till den är 110% äkta"

"nej jag vill inte kolla vart ska du av?"

"nästa hållplats"

"bra"

idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0