tidsmaskiner och annat spännande

Va hemma hos Robban en svängnu på kvällen och lirade några omgångar FIFA09, två hårda matcher och jag va nära vinst men han vann med udda målen!

Robban innan fifa matcherna, " Sara säger att jag säger sånna vackra ord att tiden står stilla"

André " jaha du är en sån där tidsmaskin"

"mansgarv"

det där med tidsmaskin vore jävligt kul! jag längtar till den dagen då den verkligen uppfins! tänk va kul jag skulle ha. jag skulle vilja va 15 år igen fast med den kunskapen jag har idag :) eller varför inte resa tillbaka en knapp måndad bakåt i tiden. typ till den 1a januari då jag åkte upp till tess i sundsvall och hade nästa 4 hela underbara dagar :)

undrar om man kommer uppfinna tidsmaskinen snart?

i helgen hoppas jag på bra väder ( mest hoppas jag på att få åka upp till Tess) men får jag inte det så ska jag kila ut i Stockholms "naturen" och plåta. jag tror jag ska ägna min lördag åt att stå vid plattan och fotografera människor. där finsn det ju en hel del kul människor att plåta! nån som har lust att joina?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan dra med Olle så drar vi ut på Värmdö å så kan ni fota å¨jag flumma? :P där har du natur så de räcker å blir över :D Vad sägs om vinter piknik? jag kan baka :D Nu blev jag lite taggad här i min lilla deppiighet :P

2009-02-05 @ 15:52:11
Postat av: Amanda

Och de där va ju självklart från din favvo jobbare Amanda dåå :P

2009-02-05 @ 15:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0