trevligheter

som ni läste igår så va jag rätt sliten efter tisdagens monsterfylla. Kom hem vid 14.30 redan och kastade in mig i badrummet och badade bort allt som hade med min bakfylla och göra. nybadad och glad dog jag en stund i fotöljen innan det va dax att bege sig ut till Miss H för en god middag : )

god mat och trevligt sällskap , mätt i magen självdog vi i soffan. sjukt trevlig kväll :D

Nu sitter jag på jobbet och ugglar och ska om 15 min påbörja en utbildning.

den här veckan har gått jävligt fort tycker jag det är ju redan fredag imorgon :D undrar vad man ska hitta på för bus i helgen då? några förslag mina vänner?


Kommentarer
Postat av: Tess

Sundsvall? ^^

2009-02-12 @ 11:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0