André goes wild in sudsvall

Fredag

vi vaknade upp runt 12 tiden på dagen, vi gjorde oss iordning och begav oss ner på stan för att besöka bolaget inför kvällens bravader, medans Tess intog bolaget förvillade jag mig runt i Sundsvalls centrum i jakt på nått spännande, jag köpte fotopapper till min nya fotoskrivare :) vi vandrade sen hem till henne igen, vi vilade upp oss en stund sen åt vi tacos :D så underbart gott!


senare på kvällen begav vi oss iväg till Robin för ölhävning, vi slog oss ner i soffan och den underbara ölen strömmade ner i våra strupar, whiskyn va såklart med oxå :) några öl senare befann vi oss i en taxi påväg ner på stan till en krog som heter Daltons,

väl inne upptäckte jag att det va ungefär lite som Gröne Jägarn fast lite mindre, folket sjöng karaoke , ett ganska blandat hak med blandade människor, vi intog ett bord precis brevid scenen, vi skålade i öl och sen va partyt igång :)


Kameran va såklart med, packade upp den ur väskan och började i vanlig ordning fotografera lite av varje, det gick inte lång tid innan Tess petade till mig och sa att folk nog trodde att jag va fotograf från någon lokal tidning, vi festade vidare, nån fyllde år så jag och mina lungor tog ton och sjöng en fin födelsedagssång, jag lyckades få med nästan hela haket på noterna :D


jag fortsatte knäppa kort och märkte lite smått att folk började kroma sig inför kameran, fast jag trodde nog inte att nån hade fått för sig att jag va pressfotograf. nu i efterhand när jag kollat igenom bilderna upptäckte jag hur allt va :P Daltons stängde runt 2 tiden jag och Tess vandrade hemåt i kylan och somnade nog rätt snabbt båda två :P

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0