André goes wild in sundsvall

Lördag

Vaknade upp första gången vid halv 8 tiden , förbannade mig själv för mitt tidiga uppvaknade en kort sekund, la mig till rätta med armana runt en sött sovande Tess och somnade om igen :) vi vaknade långsamt upp till liv, vi vaknade upp till strålande solsken :D vi bestämde oss för att ta en promenad upp till Norra Berget. Ni vet det där fantastisk vackra berget som jag fotograferade förra gången jag befann mig i sundsvall,
 
vi klädde på oss och började våran tur, för att komma upp på toppen va man tvungen att gå upp för en lång trätrappa som löpte längsmed berget eller gå runt alltidhopa lämgs en lång väg, då det va mycket snö i trappan av den avstängd, men vi trotsade faran och begav oss upp,


många trappsteg med massa snö to på krafterna, halvvägs upp flåsade vi som galningar, men halvvägs upp va utsikten endå väldigt väldigt vacker :) vi fortsatte upp mot toppen, jag njöt i fulla dra, snön va vacker, vädret va underbart, utsikten va strålande och jag hade Norrlands skönhet vid min sida, vilken fantastisk dag!


Uppe på toppen va vyn oslagbar, man såg hela sundvsall, berg, dalar, ja allt möjligt smått och gott som va vackert :) kameran gick varm :D efter att vi njutit av utsikten en stund begav vi oss ner igen, nu tog vi den långa vägen runt istället, nu kom även kylan krypandes, den slog med full kraft mot oss. kroppen va rätt mör oxå efter en tuff men skön vandring :)


vi begav oss iväg igen till bolaget då vi skulle till Robin på kvällen igen och ta några öl :) efter våran lilla långpromenad kom vi hem och kröp ner under en varm filt och slocknade för en stund, jag vet inte vad klockan va när jag väcktes av en helt underbar puss, en sån där puss som man blir alldeles varm i hela kroppen av :)


vi åt upp gårdagens tacorester tog en dusch och begav oss iväg, Jag ville inte att kvällen skulle ta slut för tog den slut så skulle det va söndag och jag skulle åka hem :(

jag, tess, robin och hans tjej satt och drack lite öl och kolla på lite film och hade allmänt trevligt :) vi begav oss sen iväg till stan och en pub där , vi intog några öl och begav oss sen hem, vi kollade på film en stund innan ögonen vart för tunga.

  

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0