BLONDINBELLA LÄGGER NER?

Jag trodde inte mina ögon när jag spånade igenom Aftonbladet  efter onödiga nyheter. först slog ögonen ner på Foppas comeback i Modo vilket va lite kul att läsa! fortsatte ner och fick till min gläjde syn på rubriken "blondinbella lägger ner bloggen"

min redan så stora fredagsglädje utbrast i ett rungande JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! hallelulija! inga fler fjortisinlägg från denna pinsamma kvinna!

blondinbella som jurist? jag skulle då inte ta den rättegången seriöst utan att tänka på vad hon är för människa!


Kommentarer
Postat av: Millan <3

Måste kommentera så att jag vet hur det ser ut ;-)

2009-01-30 @ 17:50:19
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0