DAGENS LÄRDOM

Drick aldrig en dubbel expresson kl 23.30 en måndagskväll!

idag skulle det tydligen va allmäna jätte deppdagen enligt forskare, jag kännde av deppigheten i ungefär en timma, sen va jag taggad till max, jag kännde att det va en bra dag på G!

jag va fortfarande en smula seg och ljuskännslig efter nattend dunder migrän atack som startade sådär halvlätt i lördags, igår inatt nådde den sin pik, jag dog! idag va jag avtrubbad ett bra tag.

dagen gick jobbet gick kalas bra ! jag va ûber nöjd, efter avslutat arbetspass kännde jag att jag behövde måndagsölen, gled ner på After och höll baren dimman sällskap med en öl och glodde på fotboll, lagom tills jag skulle gå runt 23.30 bjöd han på en dubbel expresso, det tog ungefär 0,2 sekunder innan koffeinet hade nått till mig härna och jag kännde mig som en ekorre på speed, blodet susade runt i kroppen i 110kmh
,
hjärnan snurrade igång ordentligt, jag ville klättra på väggarna, den kännslan sitter i just i detta nu, jag lär knappast kunna sova nu på ett par timmar,

så dagens lärdom : drick aldrig en dubbel expresso kl 23.30 en månadg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0