DEN DÄR MAGKÄNNSLAN!

Man säger ju att man ska lita på min magkännsla, jag brukar oftast lita på min magkännsla då den iaf till 90% brukar stämma, säger alltid att ödet bestämmer din väg.


Under flera veckors tid har min magekännsla varit " det känns som att underbara fina tess tappat intresset för mig" har kännt mig en smula nedstämd över detta, jag har funderat, fiffinurlat, tänkt och funderat lite till!

Jag har inte riktigt vetat hur jag ska reagera. själv så är jag en jävel på ett ge andra råd om sånt här men när det gäller att ge råd till mig själv är jag helt och hållet totalt världelös! måste börja lyssna på mig själv mer tror jag.


Då jag inte vetat hur jag skulle reagera så har jag automatiskt oxå dragit mig lite tillbaka och tagit det relativt lungt med att skicka alla dessa gulliga sms som jag brukar. har inte velat vara för påträngande.ca 40 mil härifrån sitter Tess med exakt samma kännsla som mig, troligtvis oxå ovetandes om hur hon skulle reagera.


Jag vaknade upp imorse vid halv 8 tiden då två polacker kommer instormandes i lägenheten och ska fixa mina kakelugnar,

Tess finns i mina tankar, troligtvis finns även jag i hennes tankar då hon ploppar upp på msn och skriver och frågar om jag tappat intersset för henne, för hon har just haft samma magkännsla som mig.


Självklart berättar jag att så är inte fallet utan snarare tvärtom! frågar henne samma sak och jag får reda på att min magkännsla inte heller stämmer. snacka om glädje! jag började studsa upp och ner och kännde hur glädjen spred sig i kroppen!


nu sitter jag här med stockholms största leende på läpparna :)


saknar henne! jag hoppas att jag får träffa henne väldigt snart igen ( helst nyss) bara ligga med armarna om henne och mysa och pussa på henne :)


onsdagen kunde knappast ha börjat bättre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0