DEN DÄR MAGKÄNNSLAN

Som jag skrev imorse så hade jag en fruktanssvärt bra magkännsla, nått bra skulle hända, jag delade med mig av min goda kännsla till många av mina vänner och anställda. har smittat av mig ganska bra faktiskt :)

dock har det inte hänt nått direkt sådär ovanligt idag, har bara trallat runt och vart ett PMI monster :D PMI = positiv mental inställning

va hemma nån timma innan jag skulle återvända till kontoret för att hjälpa Mickis som fortfarande är ny i gemet.
innan jag åkte till kontoret kom Robban förbi han hade fixat en pressent till mig sa han.

fan jag fick en splitterny dataväska! värsta najs ju! och lägligt! min gamla dataväska håller på att ge upp totalt just nu hehe. TACK MANNEN!

nu ska jag fiffinurla vidare här och sen bege mig mot Robban och lira lite FIFA09 och sen hem och fixa och trixa med bilder,  detta är ju trots allt min fotoblogg och hur många foton ligger uppe? inte många :P

jag ska ändra mig kära vänner!

vi ses på andra sidan linsen!

här kommer lite random bilder som jag hitta här på kontorsburken






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0