fotografens morgon

godermorgon godermorgon mina kära bloggläsare! hoppas ni har sovit som små barn. Det gjorde iaf jag när jag väl somnade. låg och vred och vände på mig ett bra tag innan john blund gjorde sitt jobb och deckade mig..

vad gör jag uppe kl 7? jo jag kör morgonpass den här veckan. rätt skönt och börja 08,45 och komma hem strax efter kl 15.30. det va ca 4 år sen jag körde "normala " svensson tider. får se hur detta går.  i vanliga fall kör jag 15-21.30 så det är ju en lättare omställning. min kropp kommer väl fatta nånstans på torsdagen att jag ska gå upp tidigt. detta blir spännande

just nu sitter jag och smuttar på en kopp java och tittar på tv4 nyhetsmorgon svar VUXENPOÄNG!

kollade igenom bilderna från lördagens plåtning igår kv'ällav 743 bilder fick jag kanske tio riktiga kalasbilder! men det är som det ska va. jag va i fullständig extas över vissa bilder och satt och skuttade i soffan. nu ska jag bara redigera dom som jag vill ha dom och sen ploppar dom upp.

jag saknar tess! jätte mycket! betonar jätte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0