hemgång :(

söndag

jag ville verkligen inte att det skulle bli söndag! jag ville inte lämna underbara tess, jag ville vara kvar där! jag önskade att nån kunde spränga samtliga bussar så att jag absolut inte kunde åka hem! denna önskan uteblev, jag tycker INTE om avsked och speciellt inte om jag har haft det så underbart som jag har haft,

det va med tunga kliv jag och tess begav oss mot bussen. kylan va enorm jag frös som en galning i väntan på bussen, några varma avskedskramar sen klev jag på den fullproppade bussen.


bussen va kall som ett kylskåp! jag huttrade som en galning, kvinnan som jag slagit mig ner brevid va en exakt kopia av min mamma, jag orkade inte komentera, jag va fullt upptagen med att försöka få värme i kroppen, mina tankar gick till Tess som jag inte ville åka ifrån.


hela bussresan va ett helvete det va kallt, kaffet smakade skit och jag va inte ett dugg sugen på min rostbiffsmacka som jag införskaffat tidigare, i stockholm va tempraturen ca 10 minusgrader en helt annan kyla än i sundsvall,

kortfattat så har jag återigen haft en helt fantastiskt underbar helt i sundvall med Tess, det har vart otroligt mysigt, roligt och roligt, jag hade det verkligen kalas bra! nu längtar jag som en tok tills jag får träffa henne igen, jag hoppas att det inte dröjer alltför länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0