Inga älgar phiel

Satt nyss i telefon med min vän Maria som va en smula trött på att sitta hemma och uggla alldeles för sig själv, vi pratade lite om ”henne” ”heta kille” ah vi kallar honom så

En av mina säljare komma in på kontoret och börjar prata om en kund som heter Älg i efternamn.

Med tanke på att vi använder oss av meningarna, Inga älgar phiel, hur många älgar har du på balkongen?  Så va detta hysteriskt kul,

Jag undrade självklart hur många älgar det fanns i Sverige. Jag hörde hur Maria bröt ihop av skratt i andra sidan luren,  min säljare såg så frågande ut så jag själv bröt ihop av skratt :D

Detta va välbehövligt!

Maria Lycka till med dina 4 älgar imorgon!

Jag är hungrig! Jag saknar tess!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0