jag kan få 135 000 kr!

har jag typ universums största tur så kan jag inom kort va 135000 kr rikare! men den turen har jag knappast. Mitt hopp hänger på att min kollega går vidare till en pokerturnering i Sundsvall.

( för övrigt så har jag hört ordet sundsvall väldigt många gånger idag )

jag får 15 % av vinsten enligt kontrakt! så går han vidare till pengarna så kan det bli en bra slant, vinner han allt ja då är jag 135 tusen lax rikare.

kan varenda snäll människa som läser denna blogg  ge mig ett stor lycka till! jag vill bli rik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

André viken otur du har, 3 gick vidare och han kom 6a. Bättre lycka nästa gång!

2009-01-29 @ 12:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0