JAG VAKNADE IMORSE!!!

Så va den dagen förstörd! Nu lät jag lite Emo eller vad säger ni mina kära bloggläsare? det står så på min kaffekopp hihi

slog upp mina trötta ögon runt kvart i 7 imorse, jag vet inte när jag somnade, Morris levde rövare inatt så det tog en stund innan jag behagade somna. Men jag hann drömma en hel del på den korta tid jag sov, drömmde om Tess, jobbet och om nått jävligt skumt som jag vaknade upp alldeles kallsvettig runt halv 6 imorse av.

Igår va det en väldigt intressant dag på jobbet, mycket spännande som hände, det a ren och skär galenskap på hög nivå och jag fick frispel både 1 och 2 och 3gånger samt en 4e gång när jag kom hem, det är nästan lite kul att invänta nästa drag från människan, " vad ska han hitta på denna gång då?" 

jag slutade redan vid 15 tiden igår, va rätt skönt att komma hem "normal" svensson tid, satt och ugglade bara när jag väl kommit hem, åkte tillbaka till kontoret vid 20 tiden för att hjälpa våran nya säljcoach med faktureringen, fan vilket helvete det är att lära sig det där, hon fick flipp 2-3 gånger, jag minndes tillbaka mina första faktureringsgånger oj vilka galna kvällar det va hahaha

satt och redigerade några bilder från lördagens plåtning igår kväll. här kommer en bild, kännde mig jävligt konstnärlig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0