LIVE DIREKT FRÅN FREDAGEN!

Godmorgon! det är fan äntligen fredag! den här veckan har gått sinnesjulkt jävla fort! helt galet men dlet är säkert för att jag har jobbat dagpass den här veckan.

igår när jag gick till jobbet va det relativt varmt minus 1 grad. dagen gick och jag kännde det inte men plötsligt sa det bara pang och det vart svin kallt! efter avslutat abetspass + lite till åkte jag tll Robban och fick stryk i FIFA

På g hem därifrån stog jag och huttrade i tio min iväntan på tuben, det va galet kallt och jag drömmde mig bort till värmen. när jag vandrade från odenplan kom det en iskall polarvind som frös mig totalt, jag vart stel som en pinne och kunde inte röra mig.

nu är det minus 8 grader utanför fönstret!



"jag har tjockt grymma reflexer yao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0