mållösheten har talat

jag pratade nyss med tess i telefon, jag har saknat hennes röst hur länge som helst, va fantastiskt att få höra hennes röst igen! Har ni nån gång vart med om att ni kan prata med personen direkt face 2 face och det funkar as bra men att sen i telefon blir man helt och hålet mållös?

jag får inte fram nått vettigt jag blir helt nollställd i huvudet, känns som att varje ord jag får fram blir helt fel, trollbunden av en röst kan det va så?


jag blir nästan förbannad på mig själv när det blir så! jag vill få fram så mycket men får fram så lite! och när det känns så då känns det exakt som att jag har gjort bort mig och borde gömma mig under en sten och aldrig krypa fram igen.

varför just med Tess? jag vill ju kunna prata med henne! vad är det med mig? mållösheten i telefonen är inte jag!


Men hon är fan helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0