Nyårsafton!

När jag vaknade upp på dagen till nyårsafton hade jag inte den blekaste aning om vart jag skulle fira 12 slaget, men det va mitt minsta bekymmer, min lista med saker jag skulle göra under dagen va lång, då mitt pass hade blivit kvar hos min kusin kunde jag inte gå på bolaget och inhandla nått, under dagen skulle jag hinna med

köpa alkohol ( Robban fick agera langare)


köpa biljett till sundsvall och söta tess

hämta min kavaj på jobbet

tvätta

packa väskan

fixa iordning mat

samt försöka lista ut vart jag skulle befinna mig

kl 18 visste jag fortfarande inte vart jag skulle va, men det ändrade si

g ganska snabbt då mina barndomsvänner från Tyresö tyckte jag kunde komma ut och festa med dom. jag svidade om och begav mig ut mot Tyresö. ute på stan va det ovanligt lungt för att vara nyårsafton vilket va rätt skumt, kom ut till Tyresö i mina gamla hoods där jag växte upp. en vän hade hyrt en lokal som vi skulle festa i.
 
väl inne så va det bara att få fart på allt , whiskyn korkades upp, ölen ställdes på bordet och gamla minnen radades upp på löpande band.


en kännsla av mellanstadie disko infann sig hos mig då va satt en smula uppdelade till en början men det gick snabbt över. partyt va i full gång. 12 slaget närmade sig emd stormsteg, en öl, en whisky en tequila, min kamera gick som vanligt varm under kvällen bilder kommer längre ner :)


då jag skulle upp till Tess dagen efter försökte jag ta det lite lungt för att slippa en enorm dagen efter bakfylla på min 5 timmars resa med bussen :P 12 slaget infann sig med dunder och brak, ckumpan flödade ciggarer tändes, nyårslöftena hgaglade, jag valde dock att avstå från nyårslöften, det enda jag ville va att mitt 2009 skulle bli perfekt och bättre än 2008. några timmar senare va jag på g hem i en taxi kom hem tryggt och säkert och sov som ett litet barn på natten :)

  

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0