Roligare kan man ju ha !

Som ni vet så vaknade jag ju upp vid 13 tiden idag efter att ha somnat 7 på morgonen :P jag gick runt i nån slags björn dvala och visste varken ut eller in dom första timmarna. på väg till jobbet började det plötsligt blåsa kraftigt och nån blandning av hagel, regn och snö smattrade mot mitt kalla ansikte,

jag svor långa ramsor när jag kom in till kontoret genomblöt och frusen. dagen gick och det fortsatte regna, blåsa och så va det självklart becksvart ute redan vid 15 tiden, avsaknade av personal på jobbet gjorde att dagens känndes allt annat än lovande, '

det känndes som världens längsta dag men arbetsdagen tog slut, jag vandrade till Robban, självklart va det halt som fan och jag höll nog på att slå ihjäl mig 3 gånger på 200 meter Hos Robban tog jag årets första och väl efterlängtade fifa seger :D
 
jag rullade hem, nu va det inte längre bara halt nu va det glashalt, jag fladdrade som en liten vante till höger och vänster. det va ingen idée att trampa på som vanligt utan jag gled hem hela vägen från odenplan, jag gled och gled och gled lite till fram till att jag kännde hur jag tappade fotfästet totalt och flög som en liten vante, tur att inga bilar kom då hade jag vart död. ja det va väl dagen i stora drag! nu väntar sängen och drömmarnas värld :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0