skumma drömmar och spöken

Jag tror jag hade mitt livs skummaste drömm inatt! jag drömde om en säl i miniformat som va gravid och som dessutom hade dött. Min bästa tjejkompis va hysterisk över detta. Jag insåg att mun mot mun metoden hade varit världelös. så jag rotade fram ett sugrör från ingenstans och blåste liv i djuret. kort därpå förlöstes 4 st hundvalpar. förvåningen va total.

sen vandrade jag runt i en skola nånstans, det va en blandning av mitt gamla gymnasium ( tyresö gymnasium) och Tess universitet. även där dök dvärgsälen upp.

igår va jag uppe på kontor tre och rev kartonger. jag vet mycket väl att det finns nånting däruppe som inte är mänskligt. jag stog i köket och rev och slet när jag i ögonvrån fick syn på nått som rörde sig i rummet bakom, jag kännde att jag va iaktagen. Men ingen va ju däruppe så det kan ju bara ha vart nån ande av nått slag.

jag har ju hört att det är nått däruppe när jag sitter nere på kontoret och har låst trean på kvällarna. men men våra kära fonden spöken gör ingen skada dom hör hemma här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0