SPÖKEN?

Senare samma dag/ Natt

När jag skulle gå och lägga mig på söndagsnatten i sängen så va det en smula jätte tomt, Tess låg inte där, Morris kunde inte agera standin han va dessutom bråkig, jag stängde ut honom för att få sova, fick jag sova? några som defenitivt saknat mig va tydligen mina små spöken som jag har hemma, dom har vart lugna nu ett par månader men nu när jag kommit hem så va dom i full färd med att hålla mig vaken med diverse konstigheter, dom busade och stirrade på mig och petade på mig,

ni som läser det här måste tro att jag är från vettet men så är icke fallet!

vore spännande att höra lite historier från folk som har vart med om kontakt med den andra världen... jag har en del historier på lager :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0