tisdagar!

skrivet under gårdagen

Under dom senaste 5 åren som jag har jobbat med telefonförsäljning så är det just tisdagar som är den dagen knappt någon svarar i telefon, vad pysslar folk med egentligen på tisdagar? den frågan har jag ställt mig många gånger, kan man googla på det?


googla först fråga sen heter det ju,


vad sysslar du med på tisdagar?


Celine dione strömmar just nu ur mina högtalare vilken underbar röst!


Jag har nyss avslutat en 90 min lång utbildning med mina nya säljare som nu sitter och är nervösa inför sina första samtal, låter dom vara ett par minuter till sen ska jag in och peppa igång dom :) jag kommer ihåg mitt första samtal som att det va igår, jag va sjukt nervös och satt och skakade som ett litet asplöv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0