typ lixom hallå typ

Satt på jobbet igår och tog emot ett samtal från en provjobbare som ringde in och avbokade sitt pass.

Provjobbare
: alltså typ jag lixom typ pratade typ lixom med typ nån av er för typ nån dag sen typ

André : okej det kanske va Mickan du pratade med?

Provjobbaren : ah alltså typ det va typ hon typ alltså jag har typ fått ett typ annat jobb typ och vill typ avboka typ den här provjobbsprylen typ lixom

 André : okej så du vill avboka ditt provpass?

Provjobbare : ja typ jag fick typ ett annat jobb lixom typ igår så jag typ kommer typ inte hallå, jag ville lixom typ bara ringa och typ berätta att jag typ inte kommer typ lixom

André : okej men då får jag tacka för att du ringde

Provjobbaren
: okej typ men då typ är det lugnt lixom?

André : typ ja *klick*

Jag satt och gapade som en fågelholk under samtalet, hur kunde denna tjej nånsin få för sig att hon kunde få ett jobb där man behövde snacka?

 I mitt huvud spelades ett samtal upp med en kund ” hej jag typ ringer ifrån typ lixom alltså vi kämpar typ för typ lixom alltså hallå”

Jag dog av skratt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0