UNDERBARA SUNDSVALL

Jag vaknade upp förvånansvärt pigg på nyårsdagen, jag va glad som en liten lärka, idag va dagen jag skulle åka upp till Tess :) äntligen skulle jag få träffa henne igen! jag gjorde mig iordning och fixa iordning det sista och begav mig iväg mot bussen, Men först så knalalde jag iväg och köpte några fina rosor åt henne :)

jag hoppades att dom skulle överleva hela bussresan. jag fick som vanligt en bra plats på bussen som va en "dubbeldeckare" jag satt längst fram vid stora rutan och beundrade utsikten, bussen fylldes snabbt, en sur kvinna dividerade om sittplatser, jag satt bara och mös för mig själv och tuggade på en påse nappar.,


kl 15 rullade vi äntligen iväg :) jag va så glad! knappt 5 timmar senare rullade vi in i Sundsvall, jag va äntligen framme! jag bökade mig mig av bussen och försökte hålla rosorna någorlunda osynliga för Tess :) jag hade inte rest mig sen stockholm när jag klev av bussen, väl av bussen så fick jag syn på henne rätt snabbt, med skakiga ben omfamnade jag Norrlands skönhet med ett stort leende på läpparna :) hon vart väldigt glad för rosorna vilket gladde lilla mig :)


vi gick hem till henne hon satte igång med att laga mat, väldigt god kyckling med pasta stog på menyn. efter maten så låg vi och myste hela kvällen, känndes så underbart skönt att få ha henne i mina armar igen ska ni veta mina kära bloggläsare!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0