underground stockholm!

Igår va jag ute på äventyr i stockholms undre värld, nu pratar jag inte om den kriminella världen utan tunnelbanans undre värld,

en vän till mig kör tuben och jag tyckte att det kunde va kul att plåta lite i systemet. efter att ha blivit godkänd av hans boss begav jag mig iväg med kameran och stativ i högsta hugg. Jag visste inte riktigt vad jag skulle få för bilder.

hade knappast inte heller nån vidare aning om hur jag skulle ställa in kameran, jag ställde in den på auto och hoppades på det bästa,

vad ska man ha för inställningar när man susar fram i 60 kmh i en skakig vagn i en halvmörk tunnel? inte en susning har jag iaf.
 
hur som helst va det iaf kul att få åka med längst fram och se hur det såg ut från förarens perspektiv :)

kollade igenom bilderna när jag kom hem sen. av dom 365 bilder jag tog tror jag att kanske 5 st vart bra. häftiga ljusspel :D

ska nog plugga lite mer på vilka inställningar man ska ha tills nästa gång jag susar fram där nere under jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0