Vuxenpoäng och foto

Godmorgon kära bloggläsare! hoppas ni mår bra?

här sitter jag och avnjuter en kopp java och tittar på SVT nyhetsmorgon, intaget av vuxenpoäng är skrämmande :D

Igår så plåtade jag Maria och hennes lilla Sötnos Stojja :D första gången som jag plåtar en hund vilket va en ny utmaning. hon va lite halvtrött och la sig först ner och ville absolut inte sitta upp och se söt ut.

Med hjälp av en enkrona och en innebandyboll fick jag liv i henne och fick iaf några bra bilder. ska lägga över dom från kameran under dagen :)

Dagen i övrigt igår va rätt seg på jobbet, under kvällen satt jag och Sebbe och glodde på united VS West  Bromwich kul  match :D

Tess undrade om jag funderat påa tt åka Norrut igen.... Funderat? det e fan det enda jag tänkt på sen jag klev på den där jävla bussen från sundsvall ner till sthlm! wiiii :D typ gladast i stan :D

Nu ska jag laga lunchlåda och bege mig mot jobbet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0