bilden av sommaren

sommaren går för högtryck just nu! på kontoret har det dom senaste dagarna vart olidligt varmt!! så fort man klivit in genom dörren slås man omkull av en härlig vägg av värme! då har man redan åkt en rullande bastu på 12 hjul eller stått ihop trängd på en tokhet t-bana med en svettig armhåla upptryckt i näsan eller sett "bosse54" med lp skivor lika stora som globen under armarna.

Idag fick jag absolut nog! jag kastade mig över vår trasiga AC som stått och samlat damm ett par år, senast vi körde den så blåste den ut var,luft så att det va 44 grader varmt på kontoret,

vet inte vad jag riktigt gjorde men med några välriktade slag och sladdjuck så drog den en djup suck och drog igång! den blåser faktiskt ut kallluft fast man får springa dit med jämna mellanrum och kika så den inte har ändrat tempraturen!

om 6 dagar så fyller jag 26år! om 6 dagar är jag alltså fyra år närmare 30! det känns ju trevligt eller? jag vet iaf att det oligatoriska samtalet kommer att komma från min mor runt 9 tiden på morgonen " åh nu låg jag på båren och skulle föda dig tänkt att det är 26 år sen och jag som inte skulle kunna få barn och helt plötsligt så va jag gravid" STANDARD!!!

nåväl jag har ju min kära åldersnojja deluxe el grande! jag vill inte va 26 år! det känns inte som att jag ör 26 år jag känner mig fortfarande som 20 typ! har ingen lust att bli gammal!

fan ibland längtar man tillbaka till tonåren igen! 15 bast typ, man levde livet sommarlovet innehöll brudar brudar, folkpiss, moppar och fotbollsspelande och mer öl och mer festande brudar och åter brudar! kommer ihåg när jag fyllde 15 så kom min polare med en stor sportbag fylld med massa spritflaskor som han hade snott nånstans, jag fick köpa väskan för 300 kr, jag gömde den givetvis hemma på bra ställe där morsan aldrig skulle hitta den....

men av nån sjuk anledning skulle hon dammsuga UNDER mitt klädskåp! ja och där låg ju alla täde nkbara flaskor. hon ringde mina närmsa vänner och tvingade över dom för att prata. vi satt där i köket 5 st 15 åringar och tittade på när morsan tömde flaska efter flaska i diskhon! det kallar jag alkoholmissbruk på hög nivå! men det va tider det!

min 15 års dag är den första och enda dagen jag tänker dricka mig full på martini!

vad händer mer då? va ju en stund sen jag skrev nått ( jag skäms) Ja jag och Millan flyttar ihop den 16e juli! vi har fått en lya i sätra! ja jävlar jag av alla människor ska flytta från innerstaden och bosätta mig i förorten! har bott totalt i odenplan i 17 år, känns rätt tufft, men vafan man måste ju pröva sina vingar och ta del av den kulturella förorten, MULLTIKULTI 4 THE WIN!!!!!

jag har oxå ca 2,5 vecka kvar till semestern!!!!!!!  UNDERBART!!!!!!!!

det har börjat klia till i min fotonerv! jag är sjukt sugen på en plåtning snart!!!!!! jag tänker vatten, sandstrand, skog, ja lite allt möjligt! spånar vidare! vem blir mitt nästa offer????

för övrigt så behöver jag en ny kamera! nu börjar min ögonsten att ge upp! ( jag fyller år snart "blink blink")

ses på andra sidan linsen!

       
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha..jag känner exakt som dej..fan jag ha stannat på 20..tänker inte bli en dag äldre förrän jag dör haha



Fin bild på min lilla älskling..=))



Puss o kram..

2009-07-02 @ 10:12:44
URL: http://symhony.blogg.se/
Postat av: Iza

haha andre, du borde fan skaffa bdb (bilddagboken.se)

Det är där alla coooolingar hänger!

HAHA! grattis till lägenheten :)

2009-07-02 @ 19:18:32
URL: http://thingsyouhavetosay.blogg.se/
Postat av: Millan

ÄLSKAR DIG!!! <3

2009-07-03 @ 19:33:19
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Miiicha

Fina bilder!

2009-07-11 @ 21:24:38
URL: http://miiicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0