blixtar & dunder och kontrakt!

ÄNTLIGEN!!!!! Jag vaknade upp vid halfv 10 rycket av en kraftig smäll, funderade några sekunder på vad det kunde va för nått som lät. öppnade ögonen och såg att det absolut inte va nån sol ute, kom snabbt fram till att det åskade :D jag kastade mig upp ur sängen fattade kameran för att förhoppningsvis kanske lyckas fånga en blixt. men det är ju svårare än att få en dejt med kungen!

under en veckas tid har jag haft ett sånt där skönt härligt tryck i huvudet ett sånt tryck som enabrt kan släppa om det åskar och luften rensas! jag vart iaf as glad av att det åskade :)



Igår så va jag och min älskling och skrev kontrakt på lägenheten :D när jag signade kontraktet så började jag faktiskt förstå att vi fått lägenheten. men jag tror nog inte att det riktigt har gått in i mitt huvud än, det lär väl först slå ner när vi flyttat in ordentligt! :D




Vi ses på andra sidan linsen mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Millan

SNAAAAART FLYTTAR VI =D=D=D=D=D

2009-07-03 @ 19:32:07
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: iza

andre, du borde titta i min blogg och säga ja till förslaget! hahahah!:)

Ha en bra kväll.

2009-07-05 @ 22:37:18
URL: http://thingsyouhavetosay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0