Klassiska födelsedagsbilder

Hade året vart 1983 så hade jag just nu vart ca 9 timmar gammal just denna dag!  jag endast några mobiltelefoner hög låg där i en kuvös och fiffinurlade på vart jag va nånstans. jag mådde inte sådär jätte bra enligt min mor! jag hade ingen lust att komma ut från min moders varma mage jag ville ligga kvar och ha det bra,

hej och hå akut kejsarsnitt vart det iaf!

nåväl här sitter jag 26 år senare på en kontorsstol och skriver i en blogg och fiffinurlar på livets alla roligheter :D


Min älskling va först med att gratta mig denna dag : ) vi låg isängen inatt och tio sekunder över 12 så fick jag en härlig grattiskyss :D imorse vaknade jag upp av en naken skönhet som stog och höll en tårta i handen :D UNDERBART :D
älsklingen gick upp tidigt för att ställa sig och fixa tårta hon är fantastisk : )

  



tyvärr kan jag inte bjuda på några klassiska barn bilder från safft och bullkalas, nej nej här kommer bilder från senaste årens kalas istället

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0