NU! har jag fattat!

Iförrgår så tog jag första taget och började fylla första flyttkartongen, sekunderna efter jag lagt i den första grejen i kartongen kom jag till insikt! jag stog där och kraffsade mig själv i huvudet samtidigt som Morris flög runt som en skållad råtta i lägenheten " aha okej ja jävlar vi ska fan flytta vi har en lägenhet" jag va tvungen att smsa min babe och informera att tom jag nu hade fattat att vi skulle flytta, ( för det har ju bara tagit 3 veckor att förstå)

jag packade och packade och självklart med jämna mellanrum tog det stopp då jag hittade nått intressant som jag va tvungen att bläddra i eller titta på ja ni vet, dom klassiska skolkatalogerna från låg och mellanstadiet är ju riktiga klassiker hahaha!



 

Igår va det dagx! jag hade kirrat dom sista tusenlapparna som fattades för att allt skulle va betalt, jag och min snygging begav oss till slussen där vi mötte upp tjejen som vi ska hyra lyan av, vi stog där och "grejade" med pengar känndes rätt roligt att stå där och bläddra igenom tusenlappar, dom som knalla förbi trodde säkert vi höll på med annat hehe. iaf nu har vi våra nycklar till VÅR lägenhet :D




Babe har vart där idag och kört in sina grejer, imorgon kommer hela min familj upp och fixar in mina prylar hehe ska bli en riktigt trevlig tillställning :D Millan är nog nervös nu ;)


Idag då så va det plåtningstime! Jimmy och sofia skulle plåtas, Jag möte upp Millan, SOfia, jimmy och robbin på KK i old town, vi gled upp till tyska kyrkan där det plåtades, dom va riktigt duktiga och jag fick några riktiga kalasbilder :D

några kommer här!

PGA taskig uppkoppling så fick jag inte upp fler bilder! tråkigt men sant!

 

Ni får se mer snart!

ses i dimman! och då menar jag inte baren dimman!

Kommentarer
Postat av: steffie

Hoppas ni får dt bra i eran ya lägenhet :D

Kram och puss steffie

2009-07-17 @ 18:39:42
URL: http://steddy.blogg.se/
Postat av: Ida

Frågestund i min blogg :) vore kul ifall du hade en fråga att ställa, och ja hoppas också du har en trevlig fredagskväll :)



Kram

2009-07-17 @ 19:24:13
URL: http://isellden.blogg.se/
Postat av: cecilie ♥

är du en av dem som inte har så mycket pengar över till shopping? bli medlem på denna sidan http://www.gratis5.se/user/register/ccecilie och tjäna ihop poäng till presentkort som kan användas i vilken affär du vill! och det funkar, jag har fått mina presentkort två gånger tidigare :) lycka till! ♥

2009-07-17 @ 19:27:53
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0