André = lyckligast i universum!

Lördagen den 13e juni förlovade jag mig med min underbara Millan! en av mina lyckligaste dagar i mitt liv!!! jag hoppas på fler lyckliga dagar i livet med henne! :D

jag tror inte nån förstår hur mkt hon betyder för mig! hon gör mig så jävla sinnesjukt jätte lycklig! bara blotta synen av henne får det att pirra till i hela kroppen och jag känner fjärilarna i magen!

Nu på kvällen kom hon hem till mig, jag öppande dörren och det enda jag såg va en stor bukett blommor!!!! senast hon gav mig en ros vart jag helt ställd! vad tror ni jag blev nu när det kommer en hel bukett med underbart vackra blommor?

JAG ÄLSKAR DIG!!!



 

Kommentarer
Postat av: Madde

Nemen vad roligt för er! Grattis!

Vad kul att du har hittat någon som verkar så bra, André! Jag är verkligen glad för din skull :)

2009-06-19 @ 01:33:04
URL: http://maddehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0