André = skalman

Hej mina vänner jag vet att jag har vart riktigt riktigt seg på att uppdatera bloggen på senaste tiden, har flängt runt en hel del. har väl vart en smula lat oxå kanske ?

jag håller på att fixa bilderna från

Linneas studentskiva
Min kusins bröllop
båtresan
samt många många andra

ha tålamod :D

jag tillbringade min natt hos min underbara älskling :D helt underbart fantastiskt!!!! jag är så lycklig så att jag snart spricker! hon har gjort mig hel! va bara väldigt jätte synd att jag behövde gå upp imorse för att jobba jag ville ju ligga kvar vid hennes sida och bara mysa men klockan skrek! : (

här kommer lite bilder iaf  : )

   


Kommentarer
Postat av: Millan <3

älskling... jag gillar inte bilden, men jag vet att du gör det... Men jag såg först nu att det ser ju ut som att jag typ lyfter dig i jackan =P Värsat hulken juh ;-)



puss på dig

2009-06-02 @ 16:43:43
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0