i solnedgången!

Igår så tog jag och min älskling en lång kvällspromenad. Min babe passar en urgullig liten labrador vid namn Maggan nu under veckan, igår kväll efter jobbet så begav vi oss ut i sätra för att titta på den vackra solnedgången.

När vi skulle gå upptäckte jag till min fasa att mina batterier till kameran helt och hållet hade tagit slut!!!! den hade stått på hela dagen på jobbet : (

Millans kära mor sa att jag nu kunde njuta mer av den verkliga synen instället för genom linsen. Jag visste att nu kommer säkert älgar att para sig med grisar, eller så kommer det ett ufo eller så kommer nåt annat interssant att hända bara för att jag inte har med mig kameran.

Ja jävlar ett skuttande rådjur hoppade framför oss, nån form av örn flög över våra huvuden

Vi satte oss på ett berg med utsikt över vattnet, vi hann precis till den vackra solnedgången. jag njöt i fulla drag tillsamans med min underbara : ) Det va så otroligt vackert! jag kännde mig som 15 år igen sittandes på ett berg hånglandes med min flickvän :) det va otroligt jätte jätte mysigt!

Min babe hade med sig sin kamera så här kommer några bilder iaf : )






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0