vinylparty & svensexa

igår åkte jag och Millan riktigt långt bakåt i tiden! nämligen till 60, 70 80 talet! Marias mor hade fyllt 50 år och detta firades! vinylparty ! sjukt najs! min snygging va utklädd till en riktigt het 80 tals tjej sjukt snygg! :D själv va jag nån blanding av 60, 70 och 80tal en blandning av en hippie och miami vice,

fick en peruk av en kollega till mig som jag va riktigt stilig i hahaha, fan jag e inte van at ha långt hår så jag höll ju på att få flipp ett x antal gånger då håret fastnade i maten osv, hittar fortfarande svarta hårstrån på kroppen :P vi åt sinnesjukt god mat, drack, snacka skit och dansade! ja jag dansade faktiskt :D har fan börjat dansa riktigt mkt nu senaste tiden. inte för att jag kan men skaka lite röv kan man ju alltid göra :P


idag så ska tydligen min svensexa bli av :D alltså nej det är inget riktigt bröllop snanare mer en symbol för kärleken ( kkf bröllop) det lär bli ren och skär galenskap :D

Jag har noll koll på vad som kommer att hända ikväll, jag tippar på att jag kommer att bli utklädd till apa och skeppad till polen full som en kastrull, eller så kommer jag vakna upp på skansen i älghagen med älgen britta sniffandes i röven, eller så vaknar jag upp i en rondell i Haparanda utklädd till ren, ja mkt kan hända!

jag drar igång en gissningslek om vad som kommer hända! så mina kära bloggläsare vad tror ni jag kommer att råka ut för?


jag sitter som vanligt just nu på kontoret och ugglar ska snart avsluta mina provjobbarare och förbereda mig för kvällens äventyr :P räkna med bilder! :D

vi ses på andra sidan linsen mina vänner :D

       

mer bilder att vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0