Dagens ris!

Jag vaknade upp rätt sent imorse, jag va galet seg, men efter ett par koppar kaffe började jag långsamt men säkert bli mig själv igen. jag tog mod till mig och körde igång dammsugaren och drog ett varv med den bara för att.

Jag skulle ringa ett samtal från mobilen, upptäckte då att comviq tanten lät jätte arg och då betonar jag jätte!
Kan det vara så att ju mindre pengar man har på sin lur ju argare blir hon? typ som nån slags hot eller nått. jag har aldrig prövat ringa med bara några ören på luren, men jag skulle nog kunna tänka mig att hon skriker ut sin vrede då.

jag och mitt nyinköppta busskort ( ja jag köpte faktiskt ett busskort denna månad tro det eller ej!) tog bussen till jobbet idag, jag noterade att det va mycket barnvagnar ute och rullade denna morgon, tänkte inte mer på det, MEN när jag skulle inköpa min frukost på ett café här i gamla stan så sa det bara swooooopp och cafét va översvämmat med barnvagsmammor!!!

vart kommer alla dessa barnvagnsmammor ifrån? jag uppfattade att alla 4 mammor som trängdes inne på cafét skulle ha en barnfri kväll och att dom skulle festa " så jävla skönt att slippa ungarna"  jag får flipp på barnvagsmammor! när man har som mest brådis ja då är dom där och går 4 på rad och tar upp hela gatan.

dagens ris går till barnvagsmammor som invaderar stan så fort det blir lite varm
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0