Det pågår ett krig!!!!

oj det pågår ett krig i min blogg ( komentarerna) mellan Martin och Amanda, va försiktiga mina barn jag vill inte ha tredje världskriget här nu :D  hårda ord :D Ni e så söta, ni kanske borde bilda familj eller nått? :P

Vaknade upp strax innan klockan slog 6 imorse, solen letade sig in genom mina igendragna gardiner, solen pillade mig i ögonen och jag hade inget annat val än att gå upp ur sängen, Morris satt utanför dörren han lika nyvaken som jag, vi strosade ut i köket där han hjälpte mig med att sätta på kaffet, han satt där på diskbänken och studerade nogrant när jag hällde i vatten och i med kaffepulvret :P jag tror att han va människa i sitt tidigare liv :D

Annars då? jag känner att det kommer att bli en sinnesjukt bra dag idag, solen skiner, fåglarna kvittrar, vinyl 107 pumpar ut ur mina högtalare på jobbet med NANCY SINATRA - THESE BOOTS ARE MADE :D Kaffet står brevid mig och jag känner mig allmänt taggad!

Helgens planer då!

Fredag: ska möta upp en nyfunnen foto vän vid namn Amina och plåta henne, hoppas på bra väder så det blir lite sköna utomhus bilder i gamla stan :D

Lördag monsterfotodag!!! Har 2 dubbelpåtningar
först ut är Linnea med sin vän Maria ( tror hon hette så)
några timmar senare är det dags för nästa plåtning med Nattis och Fatima! Tema vampyr!

Söndag får jag troligtvis vila ut min fotohjärna 'D

På måndag ska jag träffa Sara som ska agera fotograf, då är det jag som modellar haha :D

onsdag är fröken Lollo uppbokad för plåtning

ja ni kan ju räkna med många nya bilder snart :D



Kommentarer
Postat av: Amanda

Enda sättet jag och Martin skulle kunna få barn på är om jag låg däckad nere på kajen.. Hört att han är grym på att göra barn med däckade tjejer.

2009-03-26 @ 13:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0